23948sdkhjf

Kompliceret styretøj sætter mekanikere på prøve

Elektromekaniske servostyringer sidder i alt fra Volkswagen Up til til en BMW 5-serie. Styrtøjet stiller større krav til fejlfinding blandt mekanikerne, men det er bedre for energiforbruget.
ELEKTRO Hvis man har siddet bag rattet i en bil med elektromekanisk servostyring, er man ikke i tvivl. Kører man på en motorvej med 130 km/timen, så skal der hives noget hårdere i rattet, end tilfældet er, hvis man kører 30 km/timen. Den elektromekaniske opsætning betyder i de fleste tilfælde, at der sidder en elmotor på ratstammen tæt på rattet. ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.126