23948sdkhjf

Digitale skilte hitter hos autoværkstederne

Selv om prisskiltet starter ved ca. 150.000 kroner, så oplever Skomø en stigende efterspørgsel på skilte, der digitalt kan tilpasses efter eksempelvis tilbud.
BLIKFANG Det er i sagens natur ikke nemt at gøre sine tilbud på eksempelvis dækskift, service eller andet værkstedsarbejde dynamiske, hvis det eneste, der hænger på facaden, er et plastskilt. Det lader også til at være opfattelsen hos ikke kun de store mærkeværksteder, men i stigende grad også blandt de mellemstore og mindre værksteder. Og løsningen kan være en såkaldt digital pylon. Den stigende efterspørgsel på digitale skilte mærker Tommy Bøgehøj, der er indehaver af Skomø, som blandt andet har specialiseret sig i de levende skilte.

- Det er kommet lidt bag på os, hvor mange, der egentlig gerne vil have sat sådan et system op. Det koster en del penge, men til gengæld giver det selvfølgelig en vis frihed, hvis man som autoværksted udfører mange forskellige opgaver, siger Tommy Bøgehøj.

Alt efter opsætning, så koster en digital tavle fra 150.000 kroner og opefter.

Skærm byder velkommen
Han og fem andre fra Skomø deltager på den årlige FTZ Fagmesse, som afholdes i Odense Congress Center (OCC) den 4. og 5. november. Her vil et større skilt uden for kongrescentret byder udstillere og deltagere velkommen. På selve standen kan man få en demonstration af, hvordan systemet kan sættes op.

- Det er en ret oplagt måde at møde kunder og alle andre på. Og det en fin platform i forhold til at give de besøgende en smagsprøve på, hvad man egentlig kan med sådan et anlæg, fortæller Tommy Bøgehøj.

Systemet fungerer på både på Windows og Mac OS, og da Skomø er totalleverandør, kan man få hele overblikket på messen.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109