23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

YouTube og geotargeting er in

En af digitaliseringens medie-guruer og autobranchefolk, Ulrik Drejsig, rullede muligheder og faldgruber ud.
TIPS&TRICKS

Vidste du, at Geo-segmentering giver mulighed for at ramme med præcis markedsføring inden for få meter via kunders brug af deres mobiltelefon via wifi i et givent område? Eller at især de unges yndling, Instagram, lige har åbnet for annoncering? At youtube er in og let at bruge til annoncering med film af sine biler? Eller at et nyt digitalt fænomen kaldes Dark social, når brugere af internettet lægger en cookie ved URL-kopiering, så man kan bruge såkaldt ”retargeting” op mod internetbrugeren ved at tracke URL-koden – tilmed også hvis en internetbruger klipper tekst ud af en given internetside?

BREAKING
{{ article.headline }}
0.188|instance-web03