23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Giver Adidas-sko det rigtige vejgreb

En del af Continentals strategi er at indgå vigtige nye partnerskaber.
BRANDING

Et sikkert globalt fodaftryk. Sådan omtaler den nu 144 år gamle tyske virksomhed Continental sin 2025 vision, der blandt andet omfatter et nyt samarbejde med sko-producenten Adidas, som nu nyder godt af Continentals årelange ekspertise inden for kontakt med alverdens vejoverflader.

Visionen og strategien går ud på at minimere omkostninger og samtidig være ”bedst i klassen” – og komme øverst på sejrskamlen uanset i hvilken sammenhæng. Her er udvikling i vækstlandene, benævnt BRIC- og APAC i især Sydamerika og Asien, et vigtigt element. Investeringerne udgjorde således rekordbeløbene 6 og 5,5 milliarder kroner i 2013 og 2014.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.126|instance-web02