23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Afstande er altafgørende i synsbranchen

Det er ikke kun priserne, der styrer forbrugernes valg af synsvirksomhed, men også den øgede tilgængelighed.
GEOGRAFI

Som bekendt er antallet af synshaller steget voldsomt i forbindelse med liberaliseringen af markedet. På ti år er Danmark på landsplan gået fra at have 124 synshaller til op mod 440.

Dette har naturligvis medvirket, at afstanden mellem hver synshal er blevet ganske kort mange steder, hvilket har stor betydning. Faktisk har forbrugerne angivet, at afstanden til synshallen er noget af det, der betyder allermest for deres valg af synshal, lyder det i rapporten ”Liberaliseringen af bilsynsmarkedet”, som Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen publicerede i 2014.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.235|instance-web04