23948sdkhjf

Afstande er altafgørende i synsbranchen

Det er ikke kun priserne, der styrer forbrugernes valg af synsvirksomhed, men også den øgede tilgængelighed.
GEOGRAFI Som bekendt er antallet af synshaller steget voldsomt i forbindelse med liberaliseringen af markedet. På ti år er Danmark på landsplan gået fra at have 124 synshaller til op mod 440.

Dette har naturligvis medvirket, at afstanden mellem hver synshal er blevet ganske kort mange steder, hvilket har stor betydning. Faktisk har forbrugerne a...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.203