23948sdkhjf

Er der en brændende platform i bilbranchen?

TØNDERS TÆNKETANK: Digitalisering skal ikke ske for enhver pris - og bestemt ikke af frygt for fremtiden. Men offensiv tilgang til muligheder er altid nødvendigt.
KLUMME I bogen ”Leading Change” introducerede John P. Kotter i 1996 begrebet ”den brændende platform”, som en metafor ledelsen i en virksomhed kan bruge til at skabe en forståelse for, og følelse af, at virksomheden er i vanskeligheder, og at forandringer således er nødvendige.

Dette begreb er i de senere år, især i forbindelse med digitaliserin...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11