23948sdkhjf

Nu begynder kunderne at købe bilen på nettet

Interaktivitet, sociale medier og digital markedsføring er afgørende for at få fat i fremtidens forbruger.
ADFÆRD Tidligere handlede det stort set udelukkende om blot at lokke potentielle købere ned i forretningen en lørdag formiddag – ofte ansporet af et TV-spot eller en helsideannonce i et landsdækkende dagblad.

I dag er forbrugeren også digital og har gennemresearchet markedet – og måske endda besluttet sig, før bilsælgeren når at byde på en kop k...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.691