23948sdkhjf

Opruster på IT-fronten

Triscan klar med ny kommunikationsplatform og nye kommunikative tiltag.
LEVERANDØR I sine bestræbelser på konstant at forbedre og udvikle sig har Triscan skærpet sin profil gennem en ny kommunikationsplatform og nye kommunikative tiltag. En proces som er det første vigtige skridt i en styrkelse og videre opbygning af et stærkt brand, påpeger adm. direktør Jens Sørensen.

Gennem produktion, konceptskabelse, markedsføring og distribution af autoreservedele til det professionelle frie eftermarked har Triscan gennem snart 40 år skabt sig en væsentlig position på det skandinaviske marked - og en stærkt stigende afsætning i resten af Europa.

- Triscan har altid stræbt efter at være en partner, som formår at udvikle koncepter med målbar værdi. En partner, der fortsætter med at forbedre og udvikle sig – og en partner der har betydning og gør en forskel, forklarer han.

Triscan News

Grundelementet i Triscans visuelle identitet – logoet – fremstår uændret, men den visuelle identitet er blevet tilført en lang række grafiske elementer, som skal understøtte såvel den værdi-, koncept- og produktbaserede kommunikation. De nye elementer og de dertil knyttede kernebudskaber anvendes eksempelvis på Triscans nye responsive hjemmeside (optimeret til mobile enheder), i den nye profilbrochure og i e-handelssystemet TriWeb med mere.

Gennem den seneste tid er der også igangsat adskillige nye kommunikative tiltag. Foruden Triscans elektroniske nyhedsbrev – Triscan News – er PR-indsatsen intensiveret, og senest har den første udgave af Triscans nye magasin – der ligeledes bærer navnet Triscan News – set dagens lys.

Et andet tiltag er måden hvorpå information om nye varenumre kommunikeres, hvilket er løst i Microsoft Excel.

Kunderne har ikke alene mulighed for hurtigt at kunne fokusere på de varegrupper, der interesserer dem allermest, men får også forslag til lageretablering, alle nødvendige data til indlæsning i økonomisystemet og detaljeret information om, hvilke bilmodeller delene passer til.

I den kommende tid vil kommunikationsindsatsen på det sociale medie LinkedIn også blive intensiveret, og som noget helt nyt vil video-vejledninger i brugen af specielle eller nye funktioner i Triscans e-handelssystem TriWeb blive integreret i systemet. Et eksempel herpå kunne være den nyudviklede filterfunktion, som gør det let at identificere den helt rigtige reservedel ud af adskillige alternativer.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.111