23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Rudelimen svigtede totalt

Først da Motor-magasinet gik ind i klagesag om en rudelim, som ikke hærdede, erkendte T. Hansen en intern fejl og erstattede ødelagt rude og spildt arbejdstid hos sjællandsk automekaniker.
RUDELIM

Da den erfarne automekaniker Mikael Schmidt, Lerbæk Automobiler i Slimminge på Midtsjælland, søndag 8. marts skulle skifte en revnet frontrude i en Peugeot 208 fra 2012, havde hans normale leverandør, FTZ, glemt at lægge rudelim fra, og derfor kom han i tanke om en artikel i Motor-magasinet i januar, hvor biludstyrskæden T. Hansen oplyste, at de har oprettet en erhvervsafdeling målrettet autobranchen for at blive autoværkstedernes leverandør nr. 2.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.156|