23948sdkhjf

Webshop for dæk

A/S Ovethi satser med deres nye webshop, hvor den almindelige forbruger kan købe dæk til sin bil. Shoppen er et blandt flere tiltag, som virksomheden har iværksat for at øge servicen yderligere og for at imødekomme forbrugerens måde at handle på i fremtiden.
I mere end et år har den nye webshop - dæk.dk - været undervejs, men nu er den sendt i luften, og den første handel er gennemført.

- Det var stort, da den første ordre tikkede ind, fortæller en glad Thomas Thinggaard, der er medejer af Ovethi, som står bag den nye webshop.

- At vi har været længe undervejs er dog kun et udtryk for, at vi gerne har villet gøre det hele så logisk og optimalt for forbrugeren som overhovedet muligt. Så vi har testet og testet og testet for at imødekomme de ideer og forbedringer, som vores testpersoner har fundet relevante, og det er først nu, at vi er tilfredse med resultatet og derfor glæder os over at kunne invitere den danske befolkning indenfor, forklarer han.

Den nye webshop bugner af dæk i flere forskellige kvaliteter, men shoppen rummer tillige information om alle relaterede services, for eksempel montering og afbalancering, som eventuelt kan bestilles sammen med dækkene.

- Vi har forsøgt at samle så megen relevant viden om dæk til personbiler som overhovedet muligt – og selv om det måske ikke er det mest sexede i verden, så er det dog nyttig viden, som de fleste mennesker har brug for. At købe dæk må ikke kun handle om at finde de billigste, men også om den viden og rådgivning, der følger med. Videncenteret er en forankring af denne grundlæggende holdning, mener Thomas Thinggaard.

Tættere på forbrugeren

Ovethi, der har eksisteret siden 1954, er allerede et kendt brand i dæk-branchen, ikke mindst i relation til dæk til landbrug, industri og lastvogne. Webshoppen er iværksat for at styrke serviceringen af den almindelige forbruger:

- Det er ikke nogen hemmelighed, at vores erklærede ambition med den nye webshop er at komme tættere på den private forbruger. Vi håber derfor, at shoppen falder i god smag hos ganske almindelige mennesker, der har brug for dæk til deres bil, uddyber Thomas Thinggaard, der tillige forudser et stort salgspotentiale blandt medarbejdere hos de virksomheder, som Ovethi allerede samarbejder med. - Vi ved, at det for mange kan være lidt grænseoverskridende at købe på nettet. Vi har forsøgt at imødekomme dette dels ved nem adgang til hjælp på selve siden, dels qua det faktum, at vi jo er en fysisk virksomhed med 13 afdelinger spredt over hele landet til at yde back-up. Det giver tryghed både i handelssituationen og bagefter, at man altid kan få fat i et menneske. Man kan både ringe til vores webshop-kontakt eller kontakte den lokale Ovehi-afdeling, forklarer Thomas Thinggaard.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.08