23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Første bilchef på Twitter

Nu kan interesserede følge med i Opel-chef Karl-Thomas Neumanns hverdag igennem små opdateringer på det sociale medie.

Twitter har længe været et populært medie til at udtrykke holdninger om stort og småt. Karl-Thomas Neumann har som den første topchef fra en europæiske bilproducent oprettet sig på det sociale medie, og her vil han ytre sig om alt fra Opels modelprogram til mærkets økonomiske udvikling.





- Twitter er et superhurtigt og nemt medie at bruge, og jeg kan komme i kontakt med alle brugere af Twitter, der er interesserede i Opel. Jeg ser frem til at bruge formatet på 140 karakterer og til at bibringe interesserede et indblik i Opels fascinerende verden, siger Karl-Thomas Neumann i en pressemeddelse.





Tyskeren har været adm. direktør for bilproducenten siden 1. marts i år, og nu er han klar med Opel-nyheder på Twitter under brugernavnet @KT_Neumann.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.109