23948sdkhjf

Dusør på 10.000 kroner for antirust-fejl

Slut med bortforklaringer om "en dårlig dag" for sprøjtemanden. Risskov Pava Center er træt af branchens søforklaringer og tager teten med at udlove en dusør for fejl.
Vi har hørt det adskillige gange - sidst i tv-forbrugerprogrammet Kontant for nylig: Bortforklaringer fra antirustbranchen om, at sprøjtemanden på gulvet "må have haft en dårlig dag" og ikke fulgte firmaets procedure med at afmontere inderskærme og afrense grundigt for jord og skidt inden sprøjtning. Nu skal det være slut, mener Risskov Pava Center ved Århus, Rydberg & Søn Autocenter A/S. Indehaver Flemming Rydberg vil mere end blot garantere sine kunder, at de kan stole på de taknemmelige brochurer og reklamers løfter. Han har nu udlovet en dusør på 10.000 kroner, hvis kunden efterfølgende kan sætte en finger på arbejdet.

- Det kan ikke være rigtigt, at bilisterne den ene gang efter den anden finder ud af, at det antirustfirma, de har benyttet, og som de sætter deres lid til udfører et ordentligt stykke arbejde, er sprunget over hvor gærdet er lavest. Vi vil gerne signalere, at vi her hos os laver kvalitetsarbejde, som vi kan stå et hundrede procent inde for. Derfor markedsfører vi nu, at hvis kunderne erfarer, at vi ikke har afmonteret inderskærme eller fulgt den lovede procedure, som FDM i øvrigt kontrollerer, så udbetaler vi kunden en dusør på 10.000 kroner - cirka tre gange prisen på en komplet behandling, fortæller Flemming Rydberg til Motor-magasinet.

Hysterisk nøjeregnende

Risskov Pava Center angiver i sit kundemateriale, at virksomheden er "hysterisk nøjeregnende med at udføre arbejdet til punkt og prikke" og opregner de elementer, som bilisterne kan være sikre på bliver udført korrekt i Risskov:

Pava-centret afmonterer altid alle motorskjolde, bundplader og fire plast-inderskærme. Bilen gennemgås for eventuelle tæringer og andre skader, som er relevante i forhold til en undervognsbehandling. Et kontrolskema udleveres altid til kunden.

Alt adskilles og bores efter Pavas sprøjteinstruktioner på den enkelte bilmodel. Bilen højtrykrenses og varmlufttørres til cirka 50 grader celcius. Der bliver lagt beskyttelsessæbe på bilens lak, så voks og eventuel lakforsegling beskyttes.

Bilen behandles herefter med Pava-produkterne, hvorefter alt monteres igen samtidig med en egenkontrol af behandlingen. En FDM-kontrolfolder lægges i bilen, som kunden kan udfylde og indsende med mulighed for, at bilen udtrækkes til en gratis FDM kontrol. Bilen vaskes og aftørres inden aflevering.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.113