23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Giver en bil for hvert VM-mål

VM i fodbold begynder den 11. juni i Sydafrika med åbningskampen mellem Sydafrika og Mexico, og lidt senere på dagen mellem Uruguay-Frankrig. Den tyske Kia importør er specielt interesseret i Tysklands kampe, der begynder den 13. juni mod Australien, dagen før Danmarks første kamp.





Selskabet udlodder nemlig en Kia Soul for hvert mål, tyskerne scorer i VM-turneringen, minus selvmål og mål på straffespark. De tyske Kia forhandlere har skemaer liggende i forretninger, som kunder og interesserede kan udfylde. Efter den 11. juli, når det er overstået med finalen, trækkes der lod. Kia er en af hovedsponsorerne ved VM-turneringen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.09