23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Information når skaden er sket

SKAD Kvalitetsgruppe målretter markedsføring mod forsikringstageren.

SKAD Kvalitetsgruppen, der blev dannet for flere år siden, og som har etableret det egentlige begreb "Gratis lånebil", har nu udarbejdet en ny brochure under overskriften "Uheld? God information, når skaden er sket", der skal hjælpe bilisten med at finde sig til rette hvis uheldet sker.





Brochuren gennemgår emner som afklaring af skyldsspørgsmål, frit valg af værksted, opgørelse af skadens omfang, afregning af skaden, afgivelse af ordre for reparation, leasingkøretøjer, bugseringsomkostninger, lånebil og advokatomkostninger. Der henvises også til samarbejdet med FAI i broshuren.





- Brochuren er en guide, som kan med fordel opbevares i handskerummet i bilen. Skulle der mod forventning ske et uheld, kan bilisten læse hvordan han/hun skal forholde sig, ikke kun over for forsikringsselskabet, men også i forhold til for eksempel fremmede, der uventet tilbyder gratis hjælp til forskellige ydelser, forklarer Thomas Krebs fra SKAD.





I brochuren markedsføres også gruppens hjemmeside

www.gratis-laanebil.dk

, hvor bilistens tillidsværksted findes.





Ydermere gives der information i brochuren om forskellige reservedelstyper, der anvendes af værkstederne, efter forsikringsselskabernes anvisning.





Brochuren kan findes på

www.gratis-laanebil.dk

, hvor den kan downloades.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078