23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

B&O indgår samarbejde med BMW

B&O har indgået samarbejde med BMW omkring udviklingen af lydsystemer. Aftalen understøtter elektronikvirksomhedens vækstambitioner inden for forretningssegmentet Automotive.

- Vi er meget begejstrede for dette samarbejde. BMW og Bang & Olufsen har et fælles værdigrundlag med fokus på design og ydeevne, som har givet begge brands en unik position i markedet på deres respektive områder, siger adm. direktør hos B&O, Karl Kristian Hvidt Nielsen ifølge business.dk.





- Det her understreger, at det er den rigtige strategi, man vælger, da man har taget en beslutning om at forbedre og styrke brandnavnet B&O. Der er rigtig mange potentielle B&O-kunder, der kører BMW. Dermed får de en rigtig god platform til at udbedre kendskabet til B&O. Aftalen med BMW er banebrydende, fordi den kan gå hen og blive en volumen-kontrakt, fordi BMW sælger mange biler i forhold til Aston Martin og Mercedes, sigerJakob Pedersen, senioranalytiker i Sydbank.





Det første konkrete resultat af samarbejdet vil blive vist på det kommende Paris Motor Show i form af det nye Bang & Olufsen High-End Surround Sound System, som vises i BMW 6 Series koncept-bilen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.097