23948sdkhjf

Kaldt til samling

HVIS MAN IKKE FÅR den man elsker, må man elske den, man får, er der nogle der mener. Det gælder i såvel arrangerede ægteskaber, autobranchen og andre steder, hvor parter mødes og skal tåle hinanden, måske endog forstå og hjælpe hinanden. En del af autobranchens imageproblem består således i, at det er svært at enes om at brande branchen som helhed overfor såvel politikere og befolkning, får vi at vide af kyndige folk. Javel, vi bør stå sammen. Men det er svært i en branche med så stor diversitet og så mange syns-, stand- og holdepunkter at forfægte. For ikke at tale om særinteresser. Se blot ønsker - og det modsatte - til skrotordninger, reparationsregler og afgiftsbelægning.

AUTOBRANCHENS PARTER HAR i årevis opereret med fælles mere eller mindre formelle råd. Det er der naturligvis kommet en del forståelse for hinandens forhold ud af. Og muligvis har det kunnet hugge en hæl og klippe en tå i bestræbelserne på at finde fælles fodslag i nogle sager. Men den store samling har disse råd altså ikke afstedkommet. Bølgedale på markedet er for nogle bølgetoppe, så selv en krise som den nuværende er ikke pejlepind for, hvordan kursen skal stikkes ud for branchen som helhed.

MENS ISÆR ORGANISATIONERNE bevæger sig ud og ind i hinandens interessesfærer, bebuder en ny aktør sin ankomst i branchen. En samlende bilportal, hvor branchen udviser stor interesse og allerede har købt sig ind, er skabt. Superlativer såsom friskt, fornyende, seriøst og værdiskabende får folkene bag med på vejen. Det giver god mulighed for at etablere sig som et site, hvor både bilinteresserede brugere og professionelle branchefolk kan samles og skabe nyt. Vi ønsker held og lykke med det nye tiltag, og håber autobranchen dermed får flere muligheder for at udvikle sig, til gavn for både aktører og brugere.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094