23948sdkhjf

Dansk Shell hovedsponsor af Biler i Bella

Når Bella Center på torsdag slår dørene op for bilmessen, Biler i Bella 2010, er det med Dansk Shell som hovedsponsor. Desuden deltager benzinselskabet også på messen med en interaktiv stand, hvor de besøgende får mulighed for at teste deres evner i brændstoføkonomisk kørsel i to nye Alfa Romeo Spider biler. De besøgende kan dyste i at køre længst på en liter benzin.

Det er første gang, at et brændstofselskab deltager aktivt på messen over fire dage.

I lighed med mange af de andre udstillere på årets bilmesse i Bella Center har Dansk Shell sat fokus på brændstoføkonomi.

- Shell arbejder målrettet på at optimere sine produkter til at give bilister flere kilometer på literen. Det er det arbejde, vi sætter i fokus på vores stand, siger Regitze Reeh, kommunikationschef, Dansk Shell.

- Faktum er, at det ikke alene er bilproducenterne, som kan og vil gøre noget for at forbedre brændstoføkonomien for almindelige bilister - også valg af brændstof og måden, man kører på, gør en forskel. Undersøgelser har vist, at man let sparer ti procent ved blandt andet at lette foden lidt fra speederen og fjerne overflødig vægt fra bagagerummet, siger hun.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093