23948sdkhjf

Kan ikke gøre det sjovere men lettere

Berner vil gerne hjælpe kunderne med at spare tid og penge og har udviklet et registrerings- og analysesystem, som Semler Retail har stor glæde af.
Hos leverandøren Berner kan man handle, som man vil. Enten via den lokale salgskonsulent, ringe til kundeservice, eller bestille via app eller webshop. Uanset hvordan man som kunde ønsker at handle, kan man med tilkobling til Berners Cost Center Management system se lige præcis, i hvilken afdeling (også kaldet omkostningssted) indkøbet er foretaget...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.14