23948sdkhjf

Ny kampagne skal score de unge

Der findes mange stereotyper og fordomme om folk i autobranchen. Det vil kampagnen Bilkarriere lave om på og samtidig indfange de bedste unge på markedet.
Der er rift om motiveret og gode unge på arbejdsmarkedet. For at vinde kampen om de bedste lancerer Bilbranchen under DI nu kampagnen Bilkarriere, der skal sætte fokus på det, autobranchen kan. For den kan en masse, og det handler om at sætte denne uddannelsesvej på radaren hos de unge. Det forklarer Thomas Møller Sørensen, direktør hos Bilbranchen...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.129