23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.
Annonce
Annonce

Købte to bilhuse - nu sælger Autocentralen det ene igen

Godt halvandet år efter at Autocentralen overtog Sølvsten Biler i Skive og Viborg, sælger koncernen nu Skive-afdelingen videre. Køberen er Auto Group Nordvest, der med handlen udvider sit fodaftryk i Midt- og Vestjylland.
Annonce

Der gik ikke længe fra Autocentralen udvidede med to midtjyske bilhuse, til koncernen nu igen reducerer antallet af afdelinger.

Autocentralen har indgået aftale om at sælge sin afdeling i Skive til Auto Group Nordvest (AGN), meddeler AGN i en pressemeddelse. 

Handlen er betinget af Konkurrencestyrelsens godkendelse.

Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|