23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Kunderne foretrækker traditionelle værksteder fremfor mobile

59 procent foretrækker det klassiske værksted, idet kun få ønsker mobil bilservice, viser en undersøgelse fra MEKO/FTZ. Bilen står fortsat centralt i hverdagen – men skepsis over for elbiler vokser markant i Norden.

Vores bekvemmelige vaner med mad bragt hjem, netbank og bestilling af varer på nettet slår ikke igennem på service af bilen. Analysen Mobility Barometer 2025 fra den svenske MEKO-koncern, der omfatter danske FTZ, viser, at når bilen skal repareres, vil 59 procent fortsat vælge selv at køre til det traditionelle værksted. Kun en lille minoritet kan se for sig, at en mekaniker kommer hjem til indkørslen eller forbi arbejdspladsen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|