BMW’s værkstedsimage har fået ridser i lakken.
Det viser den seneste AutoIndex-undersøgelse, som er udarbejdet af rådgivningsvirksomheden Loyalty Group. Undersøgelsen bygger på besvarelser fra 13.500 danske bilejere i årets første måneder og måler deres tilfredshed med biler, værksteder og forhandlere.
Tilbagekaldelser, garantiarbejde ...
BMW-værksteder styrtdykker i kundemåling: Går fra dukseplads til nummer 15
BMW, der i flere år har toppet kundeundersøgelsen Autoindex, oplever i 2025 et særligt tilbagefald i kundernes oplevelser af mærkets værksteder

Kunderne har ikke været tilfredse med BMW-værkstederne ifølge den seneste kundetilfredshedsmåling Autoindex 2025. Foto: PR/Koed
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement