23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Storgrossist bakker op om ny prisrobot til reservedele

AD Danmark hylder gennemsigtighed og konkurrence på reservedelsmarkedet og har ikke en nedre købsgrænse for værksteders adgang til webkataloget. Au2parts og FTZ finder det svært at sammenligne priser én til én.

Grossisten AD Danmark har, siden etableringen i 2016, markedsført sig med lave reservedelspriser og gennemsigtighed. Adm. direktør for AD Danmark, Nikolaj Jacobsen, ønsker ikke direkte at kommentere på den nye digitale prisrobot FindPris i autobranchen men siger overordnet om prissammenligning:

- Vi er hos AD Danmark fortalere for at fremme gennemsigtighed og byder konkurrence om pris, tilgængelighed og kvalitet velkommen. Vi står stærkt ved at have en sund prissætning og gennemsigtighed med vores helt simple rabatmatrix ud mod værkstederne. Priser og fairness er simpelthen en af vores ’unique selling propositions’, men priser er et område, hvor man skal træde varsomt for ikke at ryge i faldgruber – med FindPris er bolden for alvor sparket op, siger Nikolaj Jacobsen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|