Grossisten AD Danmark har, siden etableringen i 2016, markedsført sig med lave reservedelspriser og gennemsigtighed. Adm. direktør for AD Danmark, Nikolaj Jacobsen, ønsker ikke direkte at kommentere på den nye digitale prisrobot FindPris i autobranchen men siger overordnet om prissammenligning:
- Vi er hos AD Danmark fortalere for at fremme g...
Storgrossist bakker op om ny prisrobot til reservedele
AD Danmark hylder gennemsigtighed og konkurrence på reservedelsmarkedet og har ikke en nedre købsgrænse for værksteders adgang til webkataloget. Au2parts og FTZ finder det svært at sammenligne priser én til én.

Skal værksteder let kunne sammenligne reservedeles priser på tværs af grossister - og udvise samme slags købmandskab? Foto: Magnus Møller
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement