23948sdkhjf

Bosch og AD Danmark i partnerskab om loyalitetsprogram

Den stærkt vækstende autogrossist er valgt af Bosch til relancering af loyalitetsprogrammet ’extra’ i Danmark sammen med lanceringen af modulet Bosch Diagnostic Partner.
Hvis værksteder vil købe reservedele og værkstedudstyr fra Bosch, kan man fremover få fordele ved at gøre det via autogrossisten AD Danmark. De to har nemlig indgået et samarbejde, der belønner værkstedernes køb i et nylanceret loyalitetsprogram.

Bosch har således valgt at samarbejde med AD Danmark til relancering af sit tidligere populære loyalit...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078