23948sdkhjf

Bilbasen-ejer skovler millioner ind – skifter navn og strategi

2024 blev et bemærkelsesværdigt år for selskabet bag den danske markedsplads Bilbasen. Under nyt navn og med en ny strategi har virksomheden mere end fordoblet sit årsresultat.
Der er gode penge i at lave online markedspladser, hvor danskerne kan købe og sælge stort set alt - lige fra brugt elektronik til brugte biler. 

Under nyt navn og med en ny strategi har virksomheden Vend Marketplaces, der tidligere hed Schibsted Danmark, mere end fordoblet sit årsresultat, fremgår det af et netop offentliggjort årsregnskab.&n...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

1.095