Med værkstedskonceptet CarPeople/CarNetwork i front og koncernejer MEKO's topchef Pehr Oscarsson med på holdet, rækker FTZ nu hånden ud for at hjælpe de historisk mange opsagte forhandlere med at etablere sig på det frie marked.
FTZ er imidlertid ikke ene om gerne at ville have de opsagte forhandlere ind i folden.
Også flere af de øvrige gr...
Sådan vil FTZ tiltrække opsagte mærkeforhandlere: - Vi tager det her meget seriøst
Autogrossisten FTZ gør et strategisk kurmageri overfor de mange mærkeforhandlere, der pludselig står uden importørstøtte og må finde nye veje for både bilsalg og værkstedsdrift. Særligt hjælp til digitalisering og uddannelse er i fokus, siger CEO Michael Gadegaard.

Topchef i den danske autpgrossist FTZ, Michael Gadegaard, lægger ikke skjul på, at der gemmer sig gode forretningsmuligheder i de opsagte mærkeforhandlere. Derfor stiller de også med stærkeste hold, når de inviterer dem indenfor til en snak, siger han. Foto: PR
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement