Som led i en organisatorisk tilpasning har FTZ valgt at nedlægge marketingafdelingen for i stedet at lade et eksternt bureau stå for opgaverne.
Det fortæller FTZ’s adm. direktør, Michael Gadegaard, til Motor-magasinet.
Han ønsker ikke at sætte et præcist antal på, hvor mange medarbejdere der er opsagt som led i outsourcingen, men Motor-magasinet ...
FTZ outsourcer marketingafdelingen: Siger farvel til en håndfuld medarbejdere
Landets største autogrossist, FTZ, nedlægger marketingafdelingen for i stedet at outsource opgaverne til et eksternt bureau. Adm. direktør Michael Gadegaard forklarer her hvorfor.

Adm. direktør i FTZ, Michael Gadegaard, forklarer marketing-beslutningen med, at man ønsker at kunne rykke hurtigt i et meget dynamisk marked. Foto: PR
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement