23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

FTZ outsourcer marketingafdelingen: Siger farvel til en håndfuld medarbejdere

Landets største autogrossist, FTZ, nedlægger marketingafdelingen for i stedet at outsource opgaverne til et eksternt bureau. Adm. direktør Michael Gadegaard forklarer her hvorfor.

Som led i en organisatorisk tilpasning har FTZ valgt at nedlægge marketingafdelingen for i stedet at lade et eksternt bureau stå for opgaverne.

Det fortæller FTZ’s adm. direktør, Michael Gadegaard, til Motor-magasinet.

Han ønsker ikke at sætte et præcist antal på, hvor mange medarbejdere der er opsagt som led i outsourcingen, men Motor-magasinet erfarer, at der er tale om en håndfuld.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.141