23948sdkhjf

Dansk BYD-chef om vigtigt 2025: - Vi kommer ikke til at gå efter den kortsigtede gevinst

Salget af BYD i Danmark har indtil videre ikke levet op til forventningerne i 2025, erkender den danske landechef Søren Møller Pedersen, men han spår samtidig, at BYD for alvor kan få sit store folkelige gennembrud i indeværende år.
Hvis man har fulgt med på tv de seneste måneder, så har det været svært at undgå at ramle ind i BYDs reklamefilm med bl.a. skuespiller Thomas Villum Jensen i hovedrollen.

Den store reklame-satsning var et klart udtryk for, at BYD i Danmark ville have kendskabet til de kinesiske elbiler i vejret – og dermed mere fut i salget.

Og hvad angår kendska...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.082