De japanske bilproducenter har på tværs af mærker været storsælgende i Danmark.
Men enkelte mærkers markedsandele er mere end halveret over de sidste ti år.
I takt med at der introduceres flere bilmærker, priserne bliver presset og efterspørgslen ændres, så er nogle af japanernes fremtid på det danske marked en usikkerhed, mener René Tønder, bran...
Analytiker: To japanske mærker er reelt ude af Danmark inden tre år
Flere af de japanske bilproducenter er dykket i markedsandele, og det er ifølge en analytiker ikke sikkert, at to af mærkerne vil være at finde på det danske marked om tre år

Honda e:Ny1 blev lanceret sidste år, men er ifølge bilstatistik.dk kun indregistreret i 53 eksemplarer. Foto: PR
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement