23948sdkhjf

Analytiker: To japanske mærker er reelt ude af Danmark inden tre år

Flere af de japanske bilproducenter er dykket i markedsandele, og det er ifølge en analytiker ikke sikkert, at to af mærkerne vil være at finde på det danske marked om tre år
De japanske bilproducenter har på tværs af mærker været storsælgende i Danmark.

Men enkelte mærkers markedsandele er mere end halveret over de sidste ti år.

I takt med at der introduceres flere bilmærker, priserne bliver presset og efterspørgslen ændres, så er nogle af japanernes fremtid på det danske marked en usikkerhed, mener René Tønder, bran...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.272