23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Kunde hiver Peugeot-importør i ankenævn over sløjfet garanti

En kunde hiver Wismo Group i Ankenævn for Biler over den sløjfede otte års  serviceaktiverede garanti på Peugeot E-3008. En garanti kunden oplevede var inkluderet i købet

Den danske Peugeot-importør, Wismo Group, bliver hevet i Ankenævn for biler af en kunde, der er utilfreds over ikke at have fået otte års serviceaktiveret garanti med i sit køb af en Peugeot E-3008. En garanti som importøren oprindeligt havde markedsført ville følge med.

Den pågældende Peugeot-kunde, Morten Seidler, havde købt elbilen i den tro, at garantien, der hedder Peugeot Allure Care, var inkluderet i købet. Det var en udslagsgivende faktor for købet, beskriver han i klagen til Ankenævn for biler, som Motor-magasinet er i besiddelse af.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.157