23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Renault dumper priserne på varebiler

Renault vil have en større del af det danske marked for varebiler. Importøren har fået Renaults hovedkvarter med på ideen og målet er 20 procent af det danske marked. Dermed rammer priskrigen fra personbilsmarkedet nu også varebilerne.

Hver femte solgte varebil skal i år være en Renault. Så konkret er målet for den danske importør, der har sundet sig efter at have været en turbulent periode i gennem og nu melder klart ud, at målet er 20 procent i markedsandel.

Sidste år landede Renault på en 4.plads i salg af varebiler bag Volkswagen, Mercedes-Benz og Ford, men gik frem med knap 19 %, men det er ikke nok og derfor skærer man endnu en luns af priserne på de elektriske modeller.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.063