23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Carglass sikrer store kunder med bæredygtighed

Ifølge Carglass' adm. direktør er grønne løsninger nødvendige for at opfylde kundernes krav til ESG og bæredygtighed, hvilket er afgørende for at tiltrække og fastholde store kunder som eksempelvis forsikringsselskaber 

Bæredygtighed har længe været en del af Carglass' arbejde, og i dag er det vigtigere end nogensinde før.

Det understreger Carglass' nyligt tilrådte adm. direktør, Mads Søgaard, der i november overtog posten fra Carina Bukkehave, som er blevet chef for bilglas-værkstedskædens forretning i Norden.

Carglass har blandt andet arbejdet med en strategi, der hedder "Repair First", hvor man altid forsøger at reparere stenslag frem for at skifte ruden, hvis det er muligt, hvilket understøtter virksomhedens bæredygtighedsfokus.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.266