23948sdkhjf

Nye sponsorer med i lærlingekampagnen Tun Din Fremtid - ingen fra mærkedelen deltager

Værkstedskæderne Castrol og Automester samt SP Tools har meldt sig under fanerne, der skal trække flere unge til autofagene. Foreningen bag Tun Din Fremtid appellerer til den autoriserede del af autobranchen om opbakning.
Stadig flere fra den frie del af autobranchen slutter op om lærlingekampagnen Tun Din Fremtid, der skal trække unge til autofagene i en tid med knap arbejdskraft. Senest har Castrol værkstedskæden og SP Tools hos grossisten AD Danmark tegnet sig for et sponsorat, samt også Automester hos FTZ.

Men mærkedelen i autobranchen, med de mange autorisered...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.17