Stadig flere fra den frie del af autobranchen slutter op om lærlingekampagnen Tun Din Fremtid, der skal trække unge til autofagene i en tid med knap arbejdskraft. Senest har Castrol værkstedskæden og SP Tools hos grossisten AD Danmark tegnet sig for et sponsorat, samt også Automester hos FTZ.
Men mærkedelen i autobranchen, med de mange autorisered...
Nye sponsorer med i lærlingekampagnen Tun Din Fremtid - ingen fra mærkedelen deltager
Værkstedskæderne Castrol og Automester samt SP Tools har meldt sig under fanerne, der skal trække flere unge til autofagene. Foreningen bag Tun Din Fremtid appellerer til den autoriserede del af autobranchen om opbakning.
Den mangeårige kampagne Tun Din Fremtid har behov for hele autobranchens opbakning økonomisk - senest er værkstedskæden Castrol og SP Tools kommet til. Foto: PR
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement