23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Nye sponsorer med i lærlingekampagnen Tun Din Fremtid

Værkstedskæderne Castrol og Automester samt SP Tools har meldt sig under fanerne, der skal trække flere unge til autofagene. Foreningen bag Tun Din Fremtid appellerer til den autoriserede del af autobranchen om opbakning.

Stadig flere fra den frie del af autobranchen slutter op om lærlingekampagnen Tun Din Fremtid, der skal trække unge til autofagene i en tid med knap arbejdskraft. Senest har Castrol værkstedskæden og SP Tools hos grossisten AD Danmark tegnet sig for et sponsorat, samt også Automester hos FTZ.

Men mærkedelen i autobranchen, med de mange autoriserede og store bilhuse samt bilimportører, er endnu ikke kommet med på vognen. Det håber den selvstændige forening bag kampagnen snart vil ske.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.235