23948sdkhjf

Trafikalarm er solgt til to millioner bilister - For fire år siden var succesen ved at tage livet af livsværket.

Freddy Sørensen har gentænkt konceptet bag trafikalarmen Saphe, hvor 320.000 bilister i dag har et abonnement. Selskabet har rundet to millioner kunder. Produktet er desuden introduceret i Tyskland og England og senest i Norge.
For fem år siden var Freddy Sørensens virksomhed tæt på at sejre sig til døde. 800.000 danskere havde købt hans opfindelse - en trafikalarmen Saphe, der via bluetooth advarer om ulykker og fotofælder. Og på tre år havde Freddy Sørensen og hans team i Saphe tjent 60 millioner kroner.

Men der var et problem. De solgte alarmer ville holde i rigtig ma...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078