Forandringens vinde blæser over den store danske forhandlerkæde Karvil Group.
Tidligere på året lukkede den Opel, DS og Citroën i Odense – og nu er tiden kommet til at afvikle yderligere et par mærker, fortæller adm. direktør Mads Nør Lauvring.
De færre mærker i porteføljen skal nemlig sikre, at de primære brands i koncernen får endnu mere fokus,...
Stor forhandler afvikler flere mærker: - Vi skal blive endnu dygtigere i fremtiden
Flere mærker bliver afviklet i den store forhandlerkoncern Karvil Group. Det skal reducere kompleksiteten, fortæller adm. direktør Mads Nør Lauvring, der også løfter sløret for, hvilke mærker der nu skal have mere fokus.
Mads Nør Lauvring, adm. direktør i Karvil Group, fortæller, at de færre mærker skal give mere fokus til flere af koncernens andre bilmærker. Foto: PR
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement