23948sdkhjf

Analytiker: Forhandlere og værksteder overvurderer kundeloyalitet

Forhandlere og værksteder skal passe på med at overvurdere kunders loyalitet, da de risikerer at sætte forventninger til omsætningen for højt, mener analytiker 
Hvis du som nyvognsforhandler skifter over til brugtvognssalg, men stadig fortsætter med at have autoriseret værksted af et bestemt mærke, så skal du være opmærksom på, at dine kunder fra nyvognssalget formentlig vælger et andet autoriseret værksted, der har en forhandler med nyvogne af samme mærker, som kan hjælpe dem i fremtiden. 

Sådan lyd...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078