23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Hybridfirma har succes med bilabonnementer

Siden Intopit fra nytår lancerede abonnement på biler er kommer der 30-40 nye privatkunder til om måneden. ”Konceptet er absolut levedygtigt,” lyder det fra direktøren.

Sidste uge meldte Semler, abonnementskonceptet Dribe lukker og slukker. Men fra Intopit, der hovedsageligt beskæftiger sig med erhvervsleasing, bilindretning og service, lyder meldingen, at der er positiv vækst og en markant stigning i efterspørgslen på deres bilabonnementsløsninger.

- Vi har siden vores opstart med personbiler på abonnement fra nytår oplevet stor efterspørgsel på vores bilabonnement. Vi har lige rundet 100 aftaler til private kunder og får mellem 30 og 40 nye privatkunder om måneden, siger Magne Jakobsen, direktør og medejer af intopit.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.121