23948sdkhjf

Derfor lukker Semler Dribe i Danmark

Med et samlet tab på næsten 300 mio. kr. er det naturligt, at Semler lukker abonnementstjenesten Dribe ned, mener analytiker, som angiver danskernes appetit for leasing som hovedårsagen.
Armbevægelserne var store, da Semler tilbage i 2018 søsatte abonnementstjenesten Dribe. Inspireret af en stribe forbrugeranalyser og danskernes hang til abonnementer fra alt til mad, musik og film skulle det næste produkt, som forbrugerne skulle have et løst ejerforhold til, være biler.

Men sådan gik det ikke. Efter seks år har Semler valgt at gør...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.219