23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Derfor lukker Semler Dribe i Danmark

Med et samlet tab på næsten 300 mio. kr. er det naturligt, at Semler lukker abonnementstjenesten Dribe ned, mener analytiker, som angiver danskernes appetit for leasing som hovedårsagen.

Armbevægelserne var store, da Semler tilbage i 2018 søsatte abonnementstjenesten Dribe. Inspireret af en stribe forbrugeranalyser og danskernes hang til abonnementer fra alt til mad, musik og film skulle det næste produkt, som forbrugerne skulle have et løst ejerforhold til, være biler.

Men sådan gik det ikke. Efter seks år har Semler valgt at gøre abonnementstjenesten Dribe i garagen fra udgangen af 3. kvartal. 

BREAKING
{{ article.headline }}
0.141