23948sdkhjf

Topchef i Semler-selskab om priskrig: Vi prøver at trække os ud af det

Semler-selskabet Dribe, der har lavet en platform for bil på abonnement, har sat sig et nyt mål for 2024, fortæller adm. direktør Jesper Hill-Kjærsgaard, der også forholder sig til den intensive konkurrence på markedet.
Kigger man i det netop offentliggjorte årsregnskab for Semler-selskabet Dribe A/S – det selskab der står for udviklingen af softwareplatformen til biler på abonnement – så ville en nærliggende tanke måske være, at selskabet skal træde på bremsen.

For årets resultat lander på et underskud på 21,7 millioner kr. og i flere dele af Semlers vidtforgren...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.609