23948sdkhjf

Importør vil finde kunder til Korea-bil i atypisk målgruppe

Det sydkoreanske bilmærke KGM relanceres i Danmark med planer om at stjæle kunder fra konkurrenterne blandt andet ved at appellere til en usædvanlig målgruppe. 
KG Motors. Det er det nye navn på det sydkoreanske bilmærke, der tidligere hed SsangYong, og som nu skal relanceres i Europa. Mærket har i de seneste år gennemgået en større transformation med nye ejere samt nyt navn og visuelt udtryk. Og nu er man altså klar til at rulle ud på det danske marked igennem den norskbaserede importør RSA.

Det bli...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.079