23948sdkhjf

Importør vil finde kunder til Korea-bil i atypisk målgruppe

Det sydkoreanske bilmærke KGM relanceres i Danmark med planer om at stjæle kunder fra konkurrenterne blandt andet ved at appellere til en usædvanlig målgruppe. 
KG Motors. Det er det nye navn på det sydkoreanske bilmærke, der tidligere hed SsangYong, og som nu skal relanceres i Europa. Mærket har i de seneste år gennemgået en større transformation med nye ejere samt nyt navn og visuelt udtryk. Og nu er man altså klar til at rulle ud på det danske marked igennem den norskbaserede importør RSA.

Det bli...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.219