I denne uge skød den spanske bilproducent Cupra en storstilet reklamekampagne i gang under sloganet Vamos, Danmark, hvor der opfordres til, at danskerne finder det spanske frem i det danske.
En af elementerne i kampagnen er et kæmpebanner, Cupra har hængt op på Industriens Hus på Rådhuspladsen i København, hvor der stikkes lidt til de kinesiske ko...
Cupra og BYD i venskabelig ’banner-krig’
Marketingfolkene fra Cupra og BYD driller hinanden med photoshoppede udgaver af et reklamebanner, Cupra har hængt op på Rådhuspladsen.
Til venstre ses Cupras banner på Rådhuspladsen i København. Til højre ses BYD's modsvar, som er et digitalt manipuleret såkaldt mockup. Foto: fra LinkedIn
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer