23948sdkhjf

Cupra og BYD i venskabelig ’banner-krig’

Marketingfolkene fra Cupra og BYD driller hinanden med photoshoppede udgaver af et reklamebanner, Cupra har hængt op på Rådhuspladsen.
I denne uge skød den spanske bilproducent Cupra en storstilet reklamekampagne i gang under sloganet Vamos, Danmark, hvor der opfordres til, at danskerne finder det spanske frem i det danske.

En af elementerne i kampagnen er et kæmpebanner, Cupra har hængt op på Industriens Hus på Rådhuspladsen i København, hvor der stikkes lidt til de kinesiske ko...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.234