23948sdkhjf

Udstødningsbrag er museums nye trumfkort

Bilerne skal ikke ”bare stå.” Der skal mere til – meget mere, forklarer Bjørn Stegger fra Sommer’s Automobile Museum om dets nye publikumsmagnet. Og løfter samtidig sløret for næste træk i jagten på besøgende
Fra ”ikke særligt mange besøgende” til udsolgt på rekordtid.

Sommer’s Automobile Museum i Nærum nord for København har fundet nøglerne til mange besøgende. Dybest set er ideen både lille og præcis:

Start motorerne op. Leg med speederen. Hør lyden. Giv gæsterne bulder og brag.

Denne vinter trækker kombinationen af en startet motor og særlige fore...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.157