23948sdkhjf

Udstødningsbrag er museums nye trumfkort

Bilerne skal ikke ”bare stå.” Der skal mere til – meget mere, forklarer Bjørn Stegger fra Sommer’s Automobile Museum om dets nye publikumsmagnet. Og løfter samtidig sløret for næste træk i jagten på besøgende
Fra ”ikke særligt mange besøgende” til udsolgt på rekordtid.

Sommer’s Automobile Museum i Nærum nord for København har fundet nøglerne til mange besøgende. Dybest set er ideen både lille og præcis:

Start motorerne op. Leg med speederen. Hør lyden. Giv gæsterne bulder og brag.

Denne vinter trækker kombinationen af en startet motor og særlige fore...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109