Det er i strid med markedsføringsloven, at Topdanmark på en uklar måde markedsfører en stor CO2-besparelse hos sin skadesleverandør Carbucks, fordi markedsføringen kan give forbrugeren et fejlagtigt indtryk. Derfor har Forbrugerombudsmanden overfor Topdanmark indskærpet, at forsikringsselskabet ikke må vildlede forbrugerne.
Påtalen fra Forbrugerom...
Ombudsmand: Topdanmark vildledte i markedsføring om skadesreparation
Forbrugerombudsmanden har stoppet markedsføring fra Topdanmark, hvor forsikringsselskabet reklamerede med en stor CO2-besparelse ved at bruge samarbejdspartneren Carbucks.
Forbrugerombudsmanden har påtalt, at det var ikke ok, at Topdanmark markedsførte samarbejdspartneren Carbucks værksted og lakereri med en høj CO2-besparelse. Foto: PR
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer