23948sdkhjf

Ombudsmand: Topdanmark vildledte i markedsføring om skadesreparation

Forbrugerombudsmanden har stoppet markedsføring fra Topdanmark, hvor forsikringsselskabet reklamerede med en stor CO2-besparelse ved at bruge samarbejdspartneren Carbucks.
Det er i strid med markedsføringsloven, at Topdanmark på en uklar måde markedsfører en stor CO2-besparelse hos sin skadesleverandør Carbucks, fordi markedsføringen kan give forbrugeren et fejlagtigt indtryk. Derfor har Forbrugerombudsmanden overfor Topdanmark indskærpet, at forsikringsselskabet ikke må vildlede forbrugerne.

Påtalen fra Forbrugerom...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078