23948sdkhjf

Råt for usødet: Hvor skal vi hen, du?

I en omskiftelig tid kan det være svært at vide, hvilken strategi man skal vælge, lyder det fra Rune Grøndahl, CEO hos Sakui
Mange i bilbranchen stiller i disse år spørgsmålet til sig selv og hinanden: Hvor skal vi hen? 

Og det kan da også virke som et meget relevant spørgsmål, når man får tudet ørerne fulde af, at branchen står midt i orkanens øje i den perfekte storm. Der er en global konkurrence mellem bilproducenter, forbrugernes efterspørgsel efter avancerede ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109