Det skal juridisk og organisatorisk være nemt at optage et nyt bilmærke i organisationen. Det er baggrunden for, at Nellemann Gruppen har ændret organisationen fra årsskiftet.
Frem til nu har der været samlet flere mærker på den store pylon foran Nellemann Gruppens importselskaber hjemhørende på Baronessens Kvarter i Fredericia.
Øverst i organisa...
Nellemann ændrer organisationen for at være klar til nye mærker
Ny mærker skal hurtigt kunne integreres i de private danske importselskaber. Seneste eksempel er Nellemann, der etablerer nyt paraplyselskab for hurtigt at kunne optage kommende bilmærker.
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/57247062.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=3000&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=2250&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=1&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=495&accessToken=8e467035a994284b66d25b8d37a8b218a2eeac7493d9eb618a0485ec3a67e83a)
Nellemann Gruppen har ændret organisationen, så den er mere omstillingsparat, forklarer koncerndirektør Mogens Lyngsø. Foto: Allan Bauer
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement