Det skal juridisk og organisatorisk være nemt at optage et nyt bilmærke i organisationen. Det er baggrunden for, at Nellemann Gruppen har ændret organisationen fra årsskiftet.
Frem til nu har der været samlet flere mærker på den store pylon foran Nellemann Gruppens importselskaber hjemhørende på Baronessens Kvarter i Fredericia.
Øverst i organisa...
Nellemann ændrer organisationen for at være klar til nye mærker
Ny mærker skal hurtigt kunne integreres i de private danske importselskaber. Seneste eksempel er Nellemann, der etablerer nyt paraplyselskab for hurtigt at kunne optage kommende bilmærker.
Nellemann Gruppen har ændret organisationen, så den er mere omstillingsparat, forklarer koncerndirektør Mogens Lyngsø. Foto: Allan Bauer
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer