Defekte elbiler og batterier vælter ind: Her er forklaringen
Der bliver rigeligt at lave på fejlende elbiler for alle, vurderer Ketner, som har specialiseret sig i reparation af batterier og elmotorer samt elbilservice. Uddannelse i at stille den rigtige diagnose er et vigtigt omdrejningspunkt for værkstederne.
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/99856173.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=4032&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=3024&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=0&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=495&accessToken=db550f91cf31f7ee1da0b0056b83b13ac8ee68c9d575685c8b88dade132282d0)
To specialister arbejder fast hver dag med elbilbatterier hos Ketner. De er begge uddannet el- og hybridtekniker via AUC/EUC nord. Foto: Kim Lesanner
På rigtig mange lifte hos Ketners store hovedsæde i Aalborg hænger en elbil – flere Teslaer, VW’er og en enkelt Jaguar i-Pace under Motor-magasinets besøg. I et hjørne, behørigt sikkerhedsafmærket, er to mand fast beskæftiget med at reparere elbil-batterier hver dag fra morgen til fyraften. For fejlende batterier er begyndt at strømme ind, nu hvor ...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement