Defekte elbiler og batterier vælter ind: Her er forklaringen
Der bliver rigeligt at lave på fejlende elbiler for alle, vurderer Ketner, som har specialiseret sig i reparation af batterier og elmotorer samt elbilservice. Uddannelse i at stille den rigtige diagnose er et vigtigt omdrejningspunkt for værkstederne.
To specialister arbejder fast hver dag med elbilbatterier hos Ketner. De er begge uddannet el- og hybridtekniker via AUC/EUC nord. Foto: Kim Lesanner
På rigtig mange lifte hos Ketners store hovedsæde i Aalborg hænger en elbil – flere Teslaer, VW’er og en enkelt Jaguar i-Pace under Motor-magasinets besøg. I et hjørne, behørigt sikkerhedsafmærket, er to mand fast beskæftiget med at reparere elbil-batterier hver dag fra morgen til fyraften. For fejlende batterier er begyndt at strømme ind, nu hvor ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer