Sådan vil Stenhøj hjælpe værkstederne med at tjene flere penge
Kim Schou Petersen har brugt de første måneder som ny direktør på at udvikle strategi og synergi i Nexion efter opkøbet af bl.a. Stenhøj. Opgaven er at sikre værdiskabelse for både små værksteder og store, konsoliderende bilkoncerner gennem viden, data, nye produkter og services.
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/99468915.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=6517&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=4345&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=0&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=440&accessToken=0c308ff99b07a0cd199eea7e94d85e8273f7165c632a42714b739fc0327c515a)
Kim Schou Petersen står i spidsen for Stenhøj/Nexion som ny CEO i Nordeuropa og er klar med synergi, der skal hjælpe værkstederne. Foto: PR
100-årige danske Stenhøj er på en forunderlig rejse. Efter italienske Nexion Group´s opkøb i 2019 af den danske specialist i lifte og kompressorer, skal synergier nu for alvor samle koncernen – til gavn for kunderne, der er værksteder og bilhuse i Danmark og Europa. Og her spiller den nyligt ansatte Kim Schou Petersen en vigtig rolle som CEO for Ne...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement