23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

BYD vil udvide service-netværk i Danmark

Kunderne skal ikke køre for langt, når de skal have deres bil til service. Derfor kigger BYD på en udvidelse af deres netværk, som særligt i forhold til service skal være mere fintmasket.

BYD i Danmark vil gerne udvide deres netværk, så der ikke er langt til hverken nærmeste forhandler eller nærmeste serviceværksted. Særligt når det gælder service er det ifølge BYD's salgschef Charlotte Ejlertsen vigtigt, at kunderne ikke skal køre for langt.

- Vi vil gerne øge tilgængeligheden for vores kunder. Terminalen dækker en væsentlig del af Danmark. Men der må ikke være for langt, når man skal til service med sin BYD, forklarer Charlotte Ejlertsen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.172