23948sdkhjf

Kamp om kunderne: Sådan har Lindholm gjort sig klar til januar-boom

Et nyt år betyder friske bilkøbere, og hos Lindholm Biler er de forberedt til kamp om kunderne med ny teknologi fra AutoUncle, der skal indfange særligt kunderne på nettet. 
Inden vi får set os om er det januar – og januar plejer at betyde bilsalg. Meget bilsalg. 

Tal for AutoUncle viser, at hvis det går som tidligere, så kickstartes bilsalget med et brag i årets første måned med en øgning på mellem 20 og 38 procent sammenlignet med december måned.

Det plejer man også at mærke hos Lindholm Biler fra Viborg, og i...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.265